Ebaluazioa eTwinning proiektuetan

“Askotan onartzen da ebaluazioa proiektu baten amaieran egiten dela, zerbait frogatzeko, baina kontuan izan behar dugu prozesuaren zati gisa txerta daitekeela eta txertatu behar dela. Ebaluazioa edozein proiekturen funtsezko zatia da, eta, beraz, bat martxan jartzea erabaki dugun unetik bertatik hartu behar da kontuan. Ebaluazioak zentzua du erabakiak hartzeko, prozesua eta programa hobetzeko baliagarria bada; uneoro egin ahal izango da, prestakuntza alderditik hasi eta batutzaileraino eta amaieraraino doan continuum batean; hori guztia hartzaileak eta entzuleak kontuan hartuta”(Luis Miguel Miñarro López, eTwinning enbaxadorea, Evaluar para aprender y mejora en un proyecto eTwinning).
“Non gauden eta zer behar dugun diagnostikatzeko balio digu ebaluazioak. Hezkuntza-ebaluazioa etengabeko berrikuspen- eta balorazio-prozesua da, eta 4 zutabetan oinarritzen da:
-
- Planifikazio ona
- Informazio esanguratsua eskuratzea
- Emaitzen azterketa eta interpretazio baloratiboa
- Erabakiak hartzea ikaskuntza hobetze aldera”
(Ángel Luis Gallego Real, eTwinning enbaxadorea, NOOC evalúa y difunde tu proyecto eTwinning)
“Ebaluazioa irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesu osoa baldintzatzen duen hezkuntza-fenomenoa da. Ez da fenomeno nagusiki teknikoa, fenomeno etikoa baizik “(Miguel Ángel Santos Guerra, Una flecha en la diana: la evaluación como aprendizaje).
Hori kontuan hartuta, hezkuntza-proiektu bat hasi aurreko fasean –non garapena arrakastatsua izan dadin kontuan hartu beharreko alderdiak planifikatzen diren–, ebaluazioak alderdi nabarmena izan behar du, eta hausnarketa eskatzen du.
Proiektuaren plangintzak –eTwinning-en kalitate-irizpideetan oinarritutakoa–, besteak beste, honako hauek jasoko ditu: jardueren proposamena, lan-prozesua eta erabili beharreko metodologia, lortu nahi diren emaitzak, zereginak gauzatzeko tresna egokienak, eta abar. Horrek guztiak ebaluazio-mota baldintzatuko du. Proiektuaren kide diren irakasleek ebaluazio-mekanismoak definitu behar dituzte, eta, horretarako, eredu tradizionalak birplanteatu eta ebaluazio alternatiborako estrategiak ezartzeko beharra baloratu behar dute.
Artikulu honetan, Luis Miguel Miñarro Lópezek eta Ángel Luis Gallego Realek aztertzen dituzte ebaluazioaren garrantzia, ebaluazio-motak, ebaluazioa zein unetan egitea komeni den, zer erabiltzailek parte hartzen duten, ebaluazio-tresna batzuk, ebaluatzeko modu sortzaileak eta beste batzuentzat eredu izan daitezkeen eTwinning proiektu batzuen ebaluazio-adibideak.
Dokumentu horien azken helburua da erakustea zein garrantzitsua den proiektuak ebaluatzea ikasle zein ikasleek gehiago eta hobeto ikas dezaten. Egin klik irudi horietako bakoitzean.
Ebaluazioa
Ebaluazioa prestatzen
Ebaluazio-tresnak
Ebaluazio-errubrika
Ebaluazio-jarduerak eta adibideak
Ebaluaziorako web tresnak
Dokumentu osoa
Gomendatutako testua
eTwinning como proyecto de transformación: la evaluación para la mejora
Irudien iturria: Pixabay eta elaborazio propioa
Uncategorized
Reglamento de protección de datos (información básica)
En cumplimiento de la normativa de protección de datos personales, le informamos de que sus datos serán incorporados al tratamiento denominado “eTwinning participación”, cuya finalidad es la participación en el proyecto de colaboración europeo eTwinning.
Puede usted ejercitar los derechos de acceso, rectificación, oposición, supresión (“derecho al olvido”), limitación de tratamiento y portabilidad y a no ser objeto de decisiones individuales automatizadas que sean de aplicación de acuerdo a la base jurídica del tratamiento. Podrá hacerlo en la sede electrónica del ministerio (http://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/varios/proteccion-datos.html), presencialmente en las oficinas de registro o por correo postal.
Al rellenar y enviar este formulario usted concede su consentimiento inequívoco para el almacenamiento de sus datos en nuestros ficheros tal y como se especifica en nuestras normas de privacidad.
Normas de privacidad
NOMBRE DEL TRATAMIENTO
eTwinning participación.
FINALIDAD
Participación en el proyecto de colaboración europeo eTwinning.
RESPONSABLE
Dirección General de Evaluación y Cooperación Territorial del Ministerio de Educación y Formación Profesional
C/ Alcalá, 34; 28014-MADRID.
DELEGADO DE PROTECCIÓN DE DATOS
Subdirección General de Atención al Ciudadano, Documentación y Publicaciones.
c/ San Agustín 5, 28014-MADRID
dpd@educacion.gob.es
PLAZOS O CRITERIOS DE CONSERVACIÓN DE LOS DATOS
Sus datos se conservarán durante el tiempo necesario para la tramitación y respuesta de su solicitud. Además, será de aplicación lo dispuesto en la normativa de archivos y documentación.
DECISIONES AUTOMATIZADAS
No se realizará toma de decisiones individuales automatizadas basadas en la información que usted nos proporciona.
PLAZOS O CRITERIOS DE CONSERVACIÓN DE LOS DATOS
Sus datos se conservarán durante el tiempo necesario para la tramitación y respuesta de su solicitud. Además, será de aplicación lo dispuesto en la normativa de archivos y documentación.
LEGITIMACIÓN O BASE JURÍDICA DEL TRATAMIENTO
El tratamiento es necesario para el cumplimiento de una obligación legal aplicable al responsable del tratamiento, artículo 6.1e) del RGPD, Reglamento UE 2016/679, y en la Ley 8/2013, de 9 de diciembre, para la mejora de la calidad de la enseñanza.
DESTINATARIOS
Departamentos de Educación de las CC.AA que llevan proyectos europeos, para distintas gestiones, como la tramitación de permisos ausencia del centro, envío de información relevante, etc.
DERECHOS
Puede usted ejercitar los derechos de los artículos 15 al 22 del RGPD que sean de aplicación de acuerdo a la base jurídica del tratamiento. Podrá hacerlo en la sede electrónica del ministerio, presencialmente en las oficinas de registro o por correo postal.
AUTORIDAD DE CONTROL
La autoridad de control en materia de protección de datos personales es la Agencia Española de Protección de Datos (http://www.aepd.es).
CATEGORÍA DE DATOS PERSONALES
Los datos personales que se tratarán son los que figuran en el formulario que usted nos proporciona.