Validación del registro de usuario en España

Irakasle bat eTwinning-en lehen aldiz erregistratzen denean, edo erregistratu ondoren ikastetxez aldatzen denean, erregistroa balidatze-prozesu batetik igarotzen da. Honetan datza prozesu hori:
- Irakaslea dagoen autonomia-erkidegoko edo hiri autonomoko eTwinning arduradunak jakinarazpen bat bidaltzen dio posta elektronikoz ikastetxeko zuzendariari erregistro-inprimakian emandako datuak egiazkoak direla egiaztatzeko.
- Ikastetxeko zuzendariak, jasotako helbide elektronikoko jarraibideak betez, autonomia-erkidegoko edo hiri autonomoko arduradunari erantzungo dio, datuak egiazkoak direla baieztatuz, eta datu horietako batzuk zuzenak ez badira, datu horiek eguneratzeko eskatuko du.
- eTwinning arduradunak LZNri jakinaraziko dio erregistroa onartu dela.
- eTwinning LZNk erregistroa online plataforman balidatuko du.
Prozesua ahalik eta lasterren egin dadin, zuzendariaren datuek eguneratuta egon behar dute ikastetxearen profilean. Komeni da posta elektroniko instituzionalaren helbidea erabiltzea, helbidean dauden aldaketek komunikazio-prozesua eten ez dezaten.
Zuzendariaren datuak aldatu egiten dira eTwinning Live-tik, Profila Aldatu, NIRE IKASTETXEAK, eta orriaren behealdean ZUZENDARIAREN DATUAK agertzen da.
Baliteke plataforman erregistroa egiten duzunetik hura balidatzen den arte duzun denbora-tartean proiekturen batera batzeko gonbidapena jasotzea. Ohar bat agertuko zaizu eTwinning Live Mahaigaineko zure profilean, mezu honekin:
Zure herrialdeko Laguntza Zerbitzu Nazionala zure kontua berrikusten ari da
Oharra arrazoi hau dela-eta agertzen da: “zure profila balidatu arte, sistemak ez dizu utziko proiektu batekin bat egiten”.
Buenos días.
He intentado inscribirme en un curso de eTwinning en España. He comprobado que es dificilísimo, porque en enlace manda a otro enlace y este a otro… Y solicitan un registro previo que ni se sabe cómo se consigue… En fin, que es muy complicado. Parece que está pensado para que nadie pueda inscribirse. Escribo para protestar. Gracias.
MI CENTRO ME COMUNICA QUE NO HA RECIBIDO NINGÚN EAMIL DE VALIDACIÓN
Buenos días Maria Carmen, por favor escribe a asistencia.etwinning@educacion.gob.es, indicando el problema.
Un saludo,
El equipo eTwinning
Pues en mi caso llevo más de dos semanas esperando validación. Mi centro ya hizo lo que tenía que hacer y la verdad es que no sé donde está el atasco. No entiendo qué problema hay para que no me validen.
Buenas Gema, por favor escribe a asistencia.etwinning@educacion.gob.es para que te ayuden lo antes posible.
Un saludo,
El equipo eTwinning
Me registré en eTwinning en diciembre20 y mi directora no ha recibido el email de validación. ¿Como tenemos que hacer?
Agradecería cualquier consejo
Hola Gaynor:
Puedes escribir a asistencia.etwinning@educacion.gob.es explicando tu situación e indicando tus datos para que podamos darte información sobre tu estado y los pasos a seguir.
Saludos,
El equipo eTwinning
Los responsables de mi centro afirman no haber recibido nada. No sé qué puede estar pasando….
Buenas José Manuel, has comprobado que la dirección del director es la correcta? Escribe a asistencia.etwinning@educacion.gob.es para que te den ayuden con este asunto. Un saludo