El Servei Nacional de Suport (SNA) eTwinning posa a la disposició de tots els usuaris d’eTwinning l’adreça de correu electrònic asistencia@etwinning.esper escriure en relació amb qualsevol dubte o incidència de caràcter tècnic o pedagògic que els sorgeixi.

I a més, per a tots els usuaris que estiguin treballant en un projecte de col·laboració eTwinning, l’SNA ofereix un suport encara més específic:

Les targetes de projecte

1.- Què són? És un servei de missatgeria privada lligat a un projecte, on la comunicació es produeix únicament entre el docent soci del projecte i un assessor de l’SNA.

2.- On són? Pots accedir al servei de Targetes de projecte des del teu escriptori personal eTwinning Live, secció Projectes, i a la part inferior de la descripció del projecte apareix un quadre d’accions entre les quals es troba (observa la imatge inferior) Targetes de projecte: parla amb el teu SNA.

En clicar en aquest epígraf, s’obre la pàgina de targetes de projecte, on trobaràs un missatge de benvinguda. Per a la teva primera targeta, fes clic a Redacta una publicació.

Escriu el teu missatge, i una vegada enviat, l’SNA rebrà un avís i designarà a un assessor (si és possible, sempre el mateix al llarg de tot el projecte) que s’encarregarà de fer el seguiment del projecte i de respondre’t.

Observa que pots incloure un enllaç i adjuntar un arxiu.

Si estàs treballant en més d’un projecte, és possible que per a cada projecte tinguis un assessor diferent.

3.- Què puc escriure? A les targetes pots demanar consell i ajuda sobre aspectes concrets del projectePer exemple, com organitzar les pàgines del TwinSpace, on allotjar un document, una eina adequada per a una activitat que vols realitzar, com planificar una activitat col·laborativa, com fer un millor ús del Diari de projecte, què fer quan un soci deixa el projecte, com implicar les famílies, com avaluar el projecte, mitjans de difusió, etc.

I si no tens preguntes concretes, també pots comentar com es va desenvolupant el projecte, o una activitat determinada, i explicar què tens planificat a continuació. D’aquesta manera, el teu assessor sabrà quan entrar al TwinSpace o a altres plataformes externes en què treballes algun aspecte del projecte per veure les novetats i fer-te alguna recomanació o suggeriment, si ho considera oportú.

L’assessor de l’SNA no té accés al contingut complet del TwinSpace. Si vols que en vegi el contingut, pots convidar-lo com a visitant del teu projecte perquè pugui accedir a les seccions privades.

Aquí tens un enllaç que t’indica com es fa:

Com convidar un visitant al TwinSpace

L’experiència dels assessors, així com les dades obtingudes dels estudis successius que s’han fet, indiquen clarament que l’ús de les targetes de projecte contribueix a la millora de la qualitat dels projectes, i que aquests aconsegueixen una major cota de reconeixement en relació amb la resta de projectes, ja sigui el Segell de Qualitat Nacional, el Segell de Qualitat Europeu, un Premi Nacional, un Premi Europeu o un altre.   

Sent-te acompanyat en el desenvolupament del teu projecte. Escriu-nos i et respondrem!