Azken Proiektu aipagarriak

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    +Participatory Democracy, +Active Citizenship es un proyecto Erasmus+  que está siendo desarrollado por tres centros educativos europeos: el Agrupamento Escolas Camilo Castelo Branco (AECCB) de Famalicão, Portugal; el Siauliu Juliaus Janonio gimnazija de Siauliai, Lituania, y el IES Urbi de  Basauri, España. (more…)

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    Ya conocemos los proyectos ganadores y finalistas de los Premios Europeos eTwinning 2021. ¡¡Enhorabuena a todos/as por el gran trabajo realizado!!

    (more…)

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    La acción conjunta de eTwinning y Erasmus+ crece año a año y genera cada curso ejemplos de proyectos de colaboración en los que se refuerza la dimensión europea y la colaboración entre los centros educativos de Europa. El número de proyectos eTwinning-Asociación Estratégica Erasmus+ (tipo KA2: Cooperación para la innovación y el intercambio de buenas prácticas) crece en cantidad, y también, en calidad.

    (more…)

  • Gure TransMission for the Global Goals proiektua aurreko hiru eTwinning proiekturen (Interesteen, Interacteen eta RadioActive) etengabeko eboluziotik sortu da. 2014/2015 ikasturteko Interesteen izan zen haziaren etengabeko hobekuntzaren emaitza da. (more…)

  • 2018 Europako Ondare Kulturalaren urtea izan da, eta horixe izan zen gure proiektuarekin Safo ospetsuaren figuran sakontzera eraman gintuena. Gainera, Europako artean eta literaturan utzi zigun arrastoa bilatu eta sakonago ezagutu nahi genuen, era horretan, gure ikasleek, gure ondare ukiezinaz gain, Greziak eta Erromak utzitako ondarea balioesten ikas zezaten. 2018. urtea emakumeari buruzko aldarrikapenez beteta egon zen eta nazioarteko mugimendu ezagunen bidez munduari buelta eman zioten. Gure ikasgelan eta eguneroko bizitzetan sartu ziren, adibidez “Me Too” mugimendua eta Espainian, Emakumearen Nazioarteko Egunean, martxoaren 8ko emakumeen greba. (more…)

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    El pasado mes de Junio fueron entregados los Premios Antonio Domínguez Ortiz, en su trigésima edición, como máximo galardón a la innovación educativa dentro de la Comunidad de Andalucía. (more…)

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    Proyecto desarrollado en el centro CEIP Les Arenes de Valencia (Mª José García Ruano y Juan Domingo López Saorín), el CPEE La Quinta de Madrid (Almudena Montero Revilla, Luisa María Mesias Pérez), CPEE Ruiz Jiménez de Valencia (Mariola Guerra Vega, Maribel Sáez Peinado) y un centro de Ucrania: Oleksandria school № 9 (Olena Baluba). (more…)

  • eTwinning eta Erasmus+, Europako Batzordeak bultzatutako bi hezkuntza-ekimen, Europaren dimentsioa eta hainbat herrialdetako ikastetxeen arteko lankidetza sustatzen dutenak, urtez urte modu independentean hazten dira, eta, aldi berean, eTwinning-Erasmus+ kalitatezko elkarte estrategikoen proiektuen kopuruak nabarmen egin du gora, ekintza bateratu batean garatzen baitira. Bi programen artean ezartzen diren sinergiak gero eta nabariagoak dira, eta, aldi berean, beharrezkoak, eta horren emaitza da proiektuen kalitatea hobetzea.

    Erasmus+ 2019 programaren gida dokumentuan, eTwinning-i buruzko aipamenak ia bikoiztu egin dira aurreko urteetako gidarekin alderatuta, eta eTwinning urteko deialdian parte hartu nahi duten irakasleentzako gomendio nagusien artean jasotzen da, batez ere asoziazio estrategiko batean parte hartuko duten irakasleentzat; izan ere, eTwinning-ek online plataforma seguru bat eskaintzen die –ikasleei ere bai–, Erasmus+ proiektu baten esparruan ekintzak garatzeko aukera ematen duena hura garatu aurretik, bitartean eta amaitu ondoren.

    eTwinning-en parte hartzeak garrantzi berezia du Erasmus+ 2019 deialdian parte hartzen duten irakasleentzat; izan ere, lehen aldiz, elkarte estrategikoen hautagaitzak ebaluatzeko irizpideetan sartuta dago. Proiektuaren diseinuaren eta gauzatzearen kalitatea atalean, eTwinning linean lan egiteko plataforma gisa erabiltzea baloratzen da. Plataformak proiektua hasi aurreko etapan kideen bilatzaile indartsua eta komunikazio-tresnak ditu, kideentzako lan-ingurune komun bat, eta proiektua garatu bitartean eta amaitu ondoren jakitera emateko espazio bat. Horrek inpaktu handia bermatzen du eta hezkuntza-komunitate osoari aukera ematen dio ezartzen diren harremanen eta jardueren jarraipena egitea. Era berean, balioesten da proiektu hautagaiak aurreko edo uneko eTwinning proiektuetan oinarritzea, eta eTwinning mugikortasun fisikoarekin batera erabiltzea.

    Proiektuaren lantaldearen eta lankidetza-akordioen kalitatea atalean, baloratzen da zein mailatan inplikatzen dituen proiektuak eTwinning ikastetxeak eta aukerak sortzen ditu eTwinning jardunbide egokiak sustatzeko eta tresna hori erabiltzen esperientzia gutxiago duten beste ikastetxe batzuei tutoretza eskaintzeko.

    Hemen behean dagoen dokumentuan (klikatu irudian) eTwinning proiektu arrakastatsuen bilduma bat dago. Proiektu horiek Erasmus+ asoziazio estrategikoekin batera garatu dira, eta inspirazio eta eredu gisa erabil daitezke etorkizuneko interesdunentzat.

    Proiektu horiek gai hauek jorratzen dituzte, besteak beste: immigrazioa, errefuxiatuak, ikaskuntza emozionala, osasunerako hezkuntza, iraunkortasuna, sormena, robotika, adierazpen artistikoa eta gorputz-adierazpena, norbanakoaren balorazioa taldearen aurrean, GKEekin lankidetzan aritzea, Julio Verneren obrak aztertzea, Antoine de Saint Exupèryren Printze Txikia lana aztertzea, Antzinako Grezia eta Erroma, eta metodologia berritzaileak, hala nola klase iraulia edo flipped classroom eta gamifikazioa Geocaching-ekin. Hautatutako proiektu guztiek jaso dute eTwinning kalitate-zigilua, eta proiektuaren TwinSpacera sartzeko estekan kontsulta daiteke haien garapena, plangintza, materialak, emaitzak eta tresna digitalen erabilera eta integrazioa.

    Horietan guztietan ikusten da eTwinning-ek erraztu egin duela kideen arteko lankidetza, mugikortasunen eta komunikazioaren antolaketa, bai eta konpetentzia digitala garatzea, talde-lana, kulturen arteko ikaskuntza, gizarte-harremanak eta irakasle zein ikasleek proiektuko jarduerak egitea.

     

    Klikatu irudia

     

    Esteka interesgarriak: 

    eTwinning-Erasmus+ integrazioaren beste adibide batzuk

    eTwinning eta Erasmus+ (KA2) praktika onak

    Europako eTwinning ataria: www.etwinning.net

    SEPIE ataria: www.sepie.es

    Erasmus+: www.erasmusplus.gob.es 

    Erasmus+ gida: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/documents/erasmus-programme-guide-2019_es

    School Education Gateway: https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/index.htm

    Irudien iturria: Pixabay aitortza irudia (irudi librea

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    La participación en un proyecto escolar, sea un proyecto eTwinning o de otro tipo, es siempre motivadora, enriquecedora y un punto de despegue para un avance significativo en la mejora de la calidad de la educación. Sin embargo, no es raro escuchar el siguiente argumento a docentes que no han participado en un proyecto eTwinning: ” yo participaría, pero es que el currículo es muy amplio y no me da tiempo a finalizarlo…” , “¿Hacer un proyecto, además del desarrollo completo del currículo? es mucho trabajo, no hay sufientes horas” . (more…)

  • Elementu hau ez dago eskuragarri eskatutako hizkuntzan. Sentitzen dut . For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

    En la función de enseñar participan dos actores fundamentales: el docente con su formación y recursos y las familias, con su colaboración y participación en el proceso de enseñanza-aprendizaje. (more…)