Síguenos:
  •  
  •  
  • Search
    Close this search box.

    Preguntas Frecuentes

    TwinSpace

    Xeral

    Se es profesor (ou profesor-administrador) en TwinSpace, verás un “Taboleiro de profesores” na páxina de inicio, onde podes publicar notas só visibles para outros profesores. Como “profesor-administrador”, podes eliminar calquera publicación e como “profesor” a túa.

    Accede á configuración. Verás un espazo onde se cambia a imaxe.

    Configuración de acceso. Verás un espazo onde podes modificar o nome do TwinSpace. Este cambio non afectará ao nome do proxecto referenciado polo TwinSpace.

    Configuración de acceso. Verás un espazo onde podes cambiar esa descrición. Preme “Gardar”.

    Informa ao teu SNA correspondente. Eles serán os encargados de confirmar se se trata dun fallo informático ou non, así como de comunicalo ao equipo técnico para que o traballen.

    Configuración de acceso. Verás un espazo onde se cambia o tema de TwinSpace. Preme “Gardar”.

    Comeza

    Ver táboa con dereitos de acceso.

    Ver táboa con dereitos de acceso.

    Perfil

    Fai clic no teu nome, que aparece cando estás dentro de TwinSpace.

    Fai clic no teu nome, que aparece cando estás dentro de TwinSpace. Unha vez alí, fai clic en “Modificar perfil”. Entrarás nun espazo onde podes cambiar a túa foto de perfil.

    Fai clic no teu nome, que aparece cando estás dentro de TwinSpace. Unha vez alí, fai clic en “Modificar perfil”. Verás un espazo que che permite modificar o teu contrasinal.

    R: Fai clic no teu nome, que aparece cando estás dentro de TwinSpace. Unha vez alí, fai clic en “Modificar perfil”. Verás un espazo onde se cambia o enderezo de correo electrónico do perfil.

    TwinMail

    TwinMail é o servizo de mensaxería de TwinSpace. Funciona igual que a mensaxería de escritorio eTwinning. Cada persoa ten un TwinMail para todos os seus TwinSpaces, o que lle permite enviar mensaxes a calquera membro dos TwinSpaces nos que participe.

    Xestión de membros

    Accede á área “Membros”. Se tes un papel de profesor-administrador, podes engadir profesores desta área.

    Accede á área “Membros”. Se tes un papel de profesor-administrador, podes engadir estudantes desta área.

    Accede á área “Membros”. Introduza os termos que quere buscar na caixa de diálogo situada enriba da lista de nomes de membros

    Accede á área “Membros”. Busca o alumno na lista de membros. Á dereita da fila, toque “Restablecer contrasinal” e siga as instrucións.

    Accede á área “Membros”. Prema “Exportar lista de estudantes”.

    Accede á área “Membros”. Prema “Importar lista de estudantes”. Para iso, xa debes ter unha lista que foi exportada. Pódese modificar nun programa de follas de cálculo, pero debes asegurarte de que a estrutura das celas da táboa non se altera.

    Accede á área “Membros”. Busca a persoa e selecciona o rol que queres na lista despregable correspondente.

    • Profesor-administrador: pode modificar e eliminar calquera cousa.
    • Profesor: pode modificar e eliminar o seu propio contido e o dos estudantes.
    • Estudante-administrador: podemos escoller unha serie de estudantes con funcións de administración. Poderán modificar as páxinas designadas.
    • Estudante: pode engadir imaxes e vídeos, así como modificar páxinas designadas.
    • Visitante: pode ver o contido de TwinSpace.

    Accede á área “Membros”. Cando atopes a persoa, fai clic en “Eliminar” nas accións da dereita.

    Accede al área «Miembros». Halla la persona en cuestión y pulsa en su nombre para visitar su página de perfil. Es posible dejar un comentario público en su página de perfil. También es posible enviarle un mensaje de TwinMail. Si está en línea, es posible utilizar el sistema de mensajería que hay al pie de la página.

    Materiais (imaxes, vídeos, documentos)

    Accede á área “Materiais”. Seleccione “Imaxes”, “Vídeos” ou “Documentos”. Verás dúas seccións: unha para carpetas (ou álbums) e outra para documentos (ou imaxes). Para engadir unha imaxe ou documento, arrástrao e soltao na caixa indicada ou fai clic na ligazón para cargalo desde o teu dispositivo.

    Os formatos admitidos son: ai | aiff | dbf | dif | doc | docx | eps | flac | mp3 | odg | odp | probabilidades | odt | otp | ots | ott | pdf | ppt | pptx | rar | sda | sdd | sdc | sdw | stc | esti | stw | svg | sxc | sxi | sxw | txt | vor | wav | wma | xls | xlsx | zip

    20 Mb

    Podes comprimir o ficheiro nun arquivo ZIP ou RAR. Son formatos aceptados.

    Pasa o rato sobre a imaxe e verás unha ligazón a “Modificar”. Fai clic para modificalo.

    Pasa o rato sobre a imaxe e verás unha ligazón a “Modificar”. Fai clic para modificalo. Unha vez que escolleu modificalo, pode utilizar a opción “Eliminar”.

    Un álbum de imaxes é unha serie de imaxes escollidas polos membros de TwinSpace. Todas as imaxes gárdanse na vista de todas as imaxes, pero podes usar álbums para seleccionar unha colección específica para engadir posteriormente a unha páxina e crear unha galería con elas. Un cartafol é un espazo onde se poden organizar e almacenar documentos. Funciona igual que un cartafol ou directorio nun ordenador (sexa Mac ou PC).

    Comezaremos accedendo ao apartado onde se atopa o tipo de materiais que queremos atopar (imaxes, vídeos ou documentos). Despois inseriremos os termos de busca na caixa situada á dereita de “buscar” e xa está.

    Para usar vídeos, primeiro debes cargalos a YouTube ou Vimeo. A continuación podemos engadilos ao noso TwinSpace dende a zona de “Materiais”, entrando na sección “Vídeos”. Simplemente copie e pegue o URL (enderezo web) do vídeo na caixa correspondente.

    Pasando o rato sobre o vídeo podemos utilizar a ligazón para “Modificar”.

    Accede ás “Páxinas”. Baixo a lista de páxinas temos un título que se usa para “Crear páxina”

    Ao crear ou modificar unha páxina podemos seleccionar no menú despregable “Quen ten permiso para modificar esta páxina?”

    Ao crear ou modificar unha páxina podemos seleccionar no menú despregable “Quen pode ver esta páxina?”.

    Unha vez que esteamos modificando a páxina, seleccionaremos a icona da chincheta na barra de ferramentas de redacción. Seguiremos as instrucións que aparecen na pantalla.

    Cando cree ou modifique unha páxina, use o menú despregable “Quen pode ver esta páxina?”. Seleccione “Todos (páxina pública)”.

    Ao comezo do TwinSpace, use a ligazón “¿Como parece isto fóra do TwinSpace?” debaixo da barra de área de TwinSpace.

    Desde a versión 4 de TwinSpace (en funcionamento desde setembro de 2014), xa non é posible eliminar páxinas por completo. Para evitar que se vexa calquera páxina de TwinSpace, só tes que entrar para modificala e premer en “Arquivar esta páxina” debaixo da caixa editorial.

    Vaia a “Páxinas arquivadas”, busque a páxina que quere que sexa visible de novo e prema en “Modificar”. Debaixo da caixa de redacción, fai clic en “Eliminar das páxinas arquivadas”.

    Persoas con función de docente-administrador.

    Todas as persoas con función de profesor-administrador e a persoa que as creou.

    Foros

    Para abrir un novo foro, debes ser profesor-administrador. Debes acceder á área “Foros” e ao final da lista utilizar o botón “Engadir foro”.

    Ao entrar no foro onde queremos comezar a discusión, debemos usar “Abrir nova discusión”.

    Fai clic nun dos foros. Fai clic nun dos debates. Ao final dos comentarios, se os hai, verá un cadro de escritura, para escribir o que queiramos. A continuación, prema “Gardar” para publicalo.

    No comentario que queremos citar veremos a opción “Citar”, que pode servir para responder na conversa referida a ese comentario.

    En directo: chat

    Para ver isto tes que ser profesor-administrador. Pódese facer dende a zona “Chat” á que podemos entrar pola barra superior.

    A área de chat permite moitos chats. No chat que aparece na parte inferior da pantalla limitámonos aos chats entre dous participantes.

    En directo: actividade en directo

    Fai clic en “Crear unha actividade en directo” e escolle o título, número de participantes, duración, data e hora da actividade.

    Si, podes gravar facendo clic en Reunión e Iniciar a gravación.

    Hai tres perfís:

    1- Compartir: compartir escritorio, documento ou pantalla en branco

    2- Debate: abre un fío de discusión, chat e crea unha votación en liña

    3- Colaboración: carga ficheiros, chatea, crea notas e comparte documentos en branco.

    Anfitrión (Anfitrión), Presentador (Presentador) e participante (Participante). O anfitrión pode decidir que función ten cada usuario.

    Non, a sesión é só para os profesores socios do proxecto.

    Primeiro tes que escoller o formato Discusión e na parte inferior dereita podes crear o voto onde di “Enquisa”.

    Si, no formato “Colaboración” podes cargar ficheiros e compartilos.

    Si, no formato Compartir podes compartir o teu escritorio ou un documento.

    Filtros

    Filtrar por Idade
    Filtrar por Idade
    Estado
    País
    Skip to content