Featured projects
eTwinning y la Orientación Profesional

This entry is not yet available in the language requested. Sorry for the inconvenience. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.
El término orientación según la RAE incluye dos acepciones: “dar a alguien información o consejo en relación con un determinado fin. y dirigir o encaminar a alguien o algo hacia un fin determinado”. (more…)
Ambassadors Featured projectsPorque somos ciudadanos, participemos

This entry is not yet available in the language requested. Sorry for the inconvenience. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
+Participatory Democracy, +Active Citizenship es un proyecto Erasmus+ que está siendo desarrollado por tres centros educativos europeos: el Agrupamento Escolas Camilo Castelo Branco (AECCB) de Famalicão, Portugal; el Siauliu Juliaus Janonio gimnazija de Siauliai, Lituania, y el IES Urbi de Basauri, España. (more…)
Featured projectsGanadores de los Premios Europeos eTwinning 2021

This entry is not yet available in the language requested. Sorry for the inconvenience. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
Ya conocemos los proyectos ganadores y finalistas de los Premios Europeos eTwinning 2021. ¡¡Enhorabuena a todos/as por el gran trabajo realizado!!
Premios Europeos premios europeos 2021 Featured projects Reconocimientos eTwinning UncategorizedLatest featured Projects

eTwinning y la Orientación Profesional
25 November, 2021

Porque somos ciudadanos, participemos
26 May, 2021

Ganadores de los Premios Europeos eTwinning 2021
18 February, 2021

Proyectos eTwinning – Asociación escolar Erasmus+
19 January, 2021

Premio Nacional eTwinning 2019: “TransMission for the Global Goals”
12 December, 2019