Jarrai gaitzazu:
  •  
  •  
  • Search
    Close this search box.

    TransMission for the Global Goals

    Gure TransMission for the Global Goals proiektua aurreko hiru eTwinning proiekturen (Interesteen, Interacteen eta RadioActive) etengabeko eboluziotik sortu da. 2014/2015 ikasturteko Interesteen izan zen haziaren etengabeko hobekuntzaren emaitza da.

    Hasierako ideia gure nerabeen kezkak jasoko zituen “aldizkari bat sortzea” zen eta hortik online irrati-estazio bat proiektatzera milaka lan-ordu besterik ez daude, Whatsapp, Twitter eta plataformako Forumen bidez elkarrizketak ordu harrigarrietan, inplikatutako hezkuntza-komunitateko kideekin egindako elkarrizketak eta hamaika ideia sortzaile, laugarren urte honetan asmo handiko muntaketa bat ekarri duena, non Europako sei lurraldetako (Italia, Frantzia, Grezia, Irlanda, Polonia eta Espainia) eta Bigarren Hezkuntzako zortzi ikastetxetako 11 irakaslek eta 215 ikaslek parte hartu genuen.

    Transmission, proiektu honi era maitekorrean esaten diogun moduan, erronka berri bat ere izan zen. Gure asmoa azken produktua ikasleak askoz era autonomoagoan lan egin zezaten antolatzea zen, haiek izan baitira erabaki oinarrizkoenak eta garrantzitsuenak hartu dituztenak, adibidez, esloganak hautatzea, audio- eta bideo-formatuak, nor elkarrizketatu, haien burua nola ebaluatu eta, batez ere, FOROA erabiliz adosten dituzten ekimen pertsonalei jarraiki ikasten duten guztia nola erakutsi, nola transmititu.

    Tutoreek Interacteen proiektutik (2015) bikain funtzionatzen zuten jada, eta Transmission proiektuan egin duten lana ezin hobea izan da, goialdeko ezkerreko argazkian ikus dezakegun moduan. Autoebaluazioa oso tresna eraginkorra izan da haien aurrerapausoak eraginkortasunez baloratzeko, goialdeko eskuineko irudiak islatzen duen moduan.

    Europako sei institutuetako ingeleseko departamentuak barne hartu ditugu, baita Albert Einstein BHI-ko heziketa plastikoko eta musikako departamentu artistikoak ere.

    Maila pertsonalean inplikatutako irakasleen sentsazioak eta hainbat ikasleren iritziak jaso nahi ditugu.

    eTwinning munduak estrategia metodologikoak aldatzea ekarri du gure bizitza profesionaletara eta, horrek, gure irakasteko eta ikasteko modua berregituratu du. IKT-etarako hurbilketa bat egin dugu eta ingelesa komunikazio-hizkuntza gisa erabiltzen hasi gara, zeina arlo ez linguistikoetan handicapa zen hasiera batean. Baina, guztiaren gainetik, etengabeko ikasketa izan da, harreman pertsonaletan aurrera egitea ekarri duena, bai gure ikasleekin eta Europako ikasleekin, bai hasiera batean hain ongi konektatuko genuela uste ez genuen Europako irakasleekin, bai eTwinning proiektu zoragarri hauekin sortu diren trukeen bidez pixkanaka abentura honetan inplikatzen ari diren familiekin. Saritzen gaituzten hirugarren aldia bada ere, oso pozgarria da aitortza hau egitea ikastetxeari, autonomiari eta estatuari, elkarrekin ikasten jarraitzeko berriro Madrilen elkartzeko aukera eman digu eta. Eskerrik asko baina lan bikaina egiten duen ikastetxe xume honetatik egunero berrikuntzak egiten jarraitzeko aukera emateagatik.

    Puedes visitar el TwinSpace del proyecto: https://twinspace.etwinning.net/46178/home

    Docentes galardonados en este proyecto: Carmen Mellado Álvarez, Dolores Rodríguez Estacio, Yolanda Jara Aroca y Jesús Hernández del Valle.

    Azken sarrerak
    KALITATE ZIGILU NAZIONALAK – EPEMUGA BERRIA/ SELLOS DE CALIDAD NACIONALES – NUEVA FECHA LÍMITE
    March 2024
    Prototipo de proyecto "Festival de cine"
    September 2023
    Prototipo de proyecto 'Regreso al futuro'
    September 2023
    eTwinning-eko proiektu bat Google Docs-en bidez planifikatu
    September 2023
    Garrantzia
    Sin categoría
    Maiz etiketak
    Enseñanza Primaria

    Erlazionatutako mezuak

    Premios ITE 2023
    22/09/2023
    Sustatu STEAM metodologia zure ikastetxean
    22/09/2023
    eTwinning, guztiontzako eskol-arrakasta
    22/09/2023

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Iragazkiak

    Iragazi adinaren arabera
    Iragazi adinaren arabera
    Estatu
    Herrialdea
    Skip to content