22 de September de 2023

Informació pas a pas:

El registre a eTwinning el fan persones físiques, docents a títol individual. El registre d’un docent va lligat al centre escolar en el qual exerceix docència.

El registre consta de tres fases:

  • Preinscripció
  • Missatge de correu electrònic
  • Emplenament de formulari amb dades professionals.

Fase_1:

1.- Fes clic en qualsevol d’aquests dos enllaços:

a) Portal nacional: etwinning.es

b) Portal europeu:  www.etwinning.net

2.- Busca la icona de Registre/Inscripció:

portal nacional

portal europeu

3.- Fes clic en qualsevol d’aquests epígrafs i et porta a la mateixa pàgina de PREINSCRIPCIÓ, que conté aquest petit formulari:

0_3

Emplena tots els camps (nom, cognoms, adreça de correu electrònic, nom d’usuari*, contrasenya…) i no t’oblidis de seleccionar el requadre que està en vermell a la part inferior. Apareixerà el botó SUBMIT/ENVIA, clica-hi.

*Tingues en compte que no podràs canviar el nom d’usuari posteriorment.

Fase_2:

4.- Una vegada emplenada la Preinscripció, rebràs un missatge a la bústia de correu de l’adreça de correu electrònic que has posat que conté un enllaç:

0_4

Fase_3:

5.- Fes clic en aquest enllaç, apareix una finestra on cal emplenar diversos formularis; hi has d’incloure les dades del centre escolar** i de la teva tasca professional. Si el centre ja està registrat per un usuari anterior, selecciona’l de la llista en la qual apareix.

0_5**Tingues a mà el codi del centre escolar, l’adreça de correu electrònic del centre escolar, l’adreça de correu electrònic del/a director/a, l’adreça de la pàgina web institucional, el número de telèfon del centre escolar.

 

6.- Una vegada emplenats els formularis, ja podràs accedir*** a la plataforma amb el nom d’usuari i la contrasenya que vas triar en la preinscripció.

***Pots accedir-hi durant un temps limitat. El teu registre està pendent de validació. Aquest és un procés intern que es fa des de l’SNA.


 

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Go to Top Skip to content